20081007

the day i'm gearing myself up

the most talked about topic between my colleagues right now is of course the dpa thing. diploma pengurusan awam, a 6 months course, compulsary untuk pengesahan jawatan, which will surely turn our life to hell! celaka betul. surat dah dapat so it is confirmed. nak prepare barang je ni which is burning a whole lot of my money. damn! 13th october- 24th april in which i will be gone baby gone. haha

selamat tinggal lah dunia.. dunia friendster, facebook, blogging, segala alam siber. tak kisah pun. tapi paling sedih nak tahu apa tak? paling sedih nak tinggalkan dunia television!! =( cerita yang aku akan miss (disusun mengikut hari dalam setiap minggu)

1. ghost whisperer
2. destinasi bajet. ni esok last episode tapi nanti ganti dengan field trip. aaa! how nak ngedate dengan qi ni??
3. kekasihku seru (best weh cerita ni)
4. tara 3. uwaaaaaaaaaaa
5. reaper
6. grey's anatomy (di mana episodnya sabtu lepas buat aku sangat sedih dan emo. gila)
7. heroes. nak start season baru dah kat starworld. adoyay
8. antm cycle 11. pun coming soon kat channel v

ini yang aku ingat la buat masa ni. ish. cilakak!

aku banyak aktiviti yang aku buat sebenarnya these past raya days. raya sangat busy. memang tak lekat rumah. nak kata awesome sangat pun tak jugak. tapi malas nak cerita. gambar pun malas transfer. saya simpan seorang dalam kotak ingatan sendiri je la kesimpulannya. hehe

0 ur say?: