20080930

the day before hari raya

i can't believe i am typing this from the office. patheticnya saya masih bekerja di kala orang lain sedang sibuk membuat persiapan untuk berhari raya (or maybe i'm lucky sebab tak payah buat kerja- kerja berlambak like mengemas dan masak kat rumah tu?)

jangan salah faham ya. i am not here because i'm a true workaholic nor am i here because i looove working. yack. aku di sini di atas dasar paksa rela okay. big boss did not approve my leave for today (tapi saya tak marah tau boss) but he approved mine on friday and monday instead. jadilah tu kan? office sangat lengang dan sunyi hari ini. hanya ada puan kanimoly yang muka dia memang selalu macam tu hari- hari, dan staff lain yang aku malaslah nak mention. nanti minus point puasa aku. ahaha. eh eh. puan kanimoly ni masuk bilik aku pulak. macam tahu2 je aku cakap pasal dia

anyway, selamat hari raya everyone! maaf zahir dan batin dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki. sorry for anything said or done wrong. saya juga ingin mengucapkan selamat makan (mari berpesta makanan sedap!) jangan nak deny. aku tau semua orang pun raya mesti makan banyak okay. jadi, mari membuncitkan diri! =)

eid mubarak!

0 ur say?: