20090601

nak tapi malas

i wanna blog about so many things.. saya mahu bercerita tentang last weekend saya yang sangat indah walaupun penat. i wanna blog about the two weddings. i wanna talk about the finally-reunion-after-ages of family of hell..

banyak yang saya nak cerita. banyak banyak banyak. tapi saya malas. atau lebih tepat saya masih malas dan belum terasa rajin lagi (maknanya akan rajin juga suatu hari kelak). malas dan belum rajin lagi nak transfer gambar. tedious la. saya tak bawak memory card reader atau usb cable handphone saya ke ipoh. maka kalau nak transfer kena one by one pakai bluetooth. ish..

so friends, saya tinggalkan anda dengan gambar ini dahulu

kain kawan2 saya yang sangat rich warna pinknya

and also this note:

i was soo damn happy last weekend but soo damn tired!

0 ur say?: