20090605

taiping and fireflies..

this week saya banyak kali ulang alik taiping- ipoh. sangat letih. i wonder how big boss saya dahulu kala does it everyday a? anyway, this entry is about taiping, kelip- kelip and bukit merah. combine semua jumble kan dalam satu entry kerana malas dan nak tidur. jadi sekarang tidak minat tulis panjang- panjang maka membiarkan gambar ini bercakap (do the talking)

tepeng (the right way to pronounce it) yang indah menyambut saya

lawatan kelip- kelip!

lawatan ini berpunca dari satu seminar penerobosan air masin dan ... urm dah tak ingat tajuk lagi kat belakang tu

dekat jeti

sorry gambar buruk. camera handphone je. tapi ini adalah jambatan

weeehoooo

bersama kakak saya: my extra baggage yang takut bila orang tu check attendance. haha

usaha menangkap kelip- kelip

hey kelip- kelip! the best we could capture. huhu. dia very camera shy tau. bila kena flash tak nak berkelip. also camera memang tak mampu nak tangkap its beauty
pemandangan dari bilik saya
eh eh ni cerita apa pulak ni? atas ni gambar kat bukit merah. i'm blogging from here. aku tengah bengkel ni. 3 hari. sigh.. aku nak cuti weiiiii!

kereta saya nun di bawah sana (bilik tingkat 8)

my home for the next 3 days..
till later people..

0 ur say?: