20090605

wedding bliss!

i finally got the will to blog about the two weddings on my last weekend. hehe. (dengan sabarnya saya transfer gambar satu demi satu okay). first up,

shibah and lihin (i'm sooo happy for her!)

pengantin posing sopan (perhatian, ini bukan karakter sebenar dia)


saya bersama shibah si pelari

lakonan semata


comel kan mereka?

katil yang sangat sweeeet..

selamat pengantin baru guys!

bersama sebahagian kotak mekap (kagum)

gumbira

tinggal 4 anak dara lagi
shibah's wedding was amazing. she was so happy. and we were happy to see her happy after so long. and this wedding is also a chance for reunion. our family of hell. the first meet-up after 3 long years. gembira jumpa kawan- kawan ahli keluarga neraka! sangat gembira! tapi takde gambar in my phone since aku dah tak tangkap gambar bila dorang datang. sebab aku posing je lepas tu. dorang yg tangkap gambar pulak. heheee
next...
noraini and fawwaz (percintaan matriks ke jinjang pelamin)
selamat sudah..

go green

sebelum noraini jadi puan

saya dan azni spreading the love

saya dan wahida blowing kisses

saya dan awa. peace? =)

ambil berkat! haha

walaupun aku dan wahida tersalah masjid pagi tu nasib sempat kejar jugak pergi masjid lagi satu. thank God taiping ni kecil je. hehe. ini pun best dapat jumpa geng2 lama. although.. erm.. (tak payah cite la sini. simpan je siapa2 yang tahu ok)
all in all, gembira tengok kawan- kawan kahwin. yang lain bila lagi? jangan lupa jemput ye..

1 ur say?:

r3dl0v3r said...

altough itu adakah merujuk kepada suatu peristiwa yg berlaku di masjid semasa majlis akad nikah noraini??? just wondering.. tp rasanya sebab yg satu tu la kot. haihhh....