20090724

ada seorang kawan cakap yang sejak kerja di tempat baru, semua post aku di blog pun tak happy. ye ke? siap ada yang ajak jadi ado balik. heh

yelah tu kot. sebenarnya bukan macam tu. it's not like i'm not happy all the time. there are times when i'm happy. although masa bekerja kebanyakannya tak happy sebab stress dengan workloads. masa tak bekerja happy je. and masa bekerja pulak is the only time i have access to the internet. maka banyaklah post emo (mode stress bekerja) on my blog ni

another thing is, i'm super busy that i don't have any free time to blog. and when i have it rasa malas pulak. and i tend to blog when i'm mad. bila tengah emo nak marah orang berkenaan but i seriously can't tu yang ringan je these fingers menaip kata- kata carutan. bahaha. bila tengah happy mana ingat nak blog. baik pergi makan

and i don't know why i even blog. it's not like anybody read it. aku pun tak iklankan blog aku kat mana- mana. friends who know pun tak banyak. aku pun memang tak bagitau ramai. adelah berapa orang je. aku pun tak buat kawan- kawan kat blog. tak macam izan yang rajin buat kawan through blogs. i do bloghopping sometimes tapi baca je. suka baca tapi terlalu malas untuk tinggalkan komen

i guess blogging is just another way to clear myself. bila tidak terasa nak bercakap dengan manusia, so bercakaplah aku di blog

anyway, izan tagged me with some random questions. aku buat kot lepas ni nanti bila rajin dah bosan duduk rumah melepak malas. hehe

0 ur say?: