20090717

one hell of a day. everything is so f***ed up.

aku benci orang yang berurusan dengan aku hari ni yang hanya mendatangkan masalah dan sakit hati and tears.

aku benci golongan yang misunderstood (belajar tak tinggi kot), sampaikan orang maklumat yang salah, orang yang dimarah oleh bos then lepaskan kemarahan kat orang lain.

marahkan nyamuk, kelambu dibakar. akulah kelambu tu hari ni

aku benci orang yang besarkan benda kecik. dah tua bangka, kerja banyak tahun takkan tak reti how lagi? orang lain boleh je tak cakap banyak pun. gila. nak benda senang je tersedia depan mata. nak goyang kaki je eh? nak semua benda free? seluar dalam ko nak aku tolong belikan jugak ke? berak ko nak aku tolong basuh?

tu je nak cakap. balik dulu :(

3 ur say?:

w|cKa` said...

sejak dok upen ni post hg semua xhepi.. sian kt hg.. jgn rajin sgt.. biaq boss bg kt suqai wat keja pulak..

linkampo said...

mai..mai..meh jadi ADO balik..

mysenoir said...

mana ko jumpe blog aku nih kampo? weh gambar ko ada kat blog aku. bangga tak? heehee