20090710

blogging from the comforts of home. pagi tadi puas tidur, siang puas berehat bermalas- malasan menonton dvd (walaupun cerita boleh tahan berdebar tak senang duduk), perut kenyang makan nasi tomato masakan special mak sempena menyambut kepulangan anak bongsu dia ni. so, what more could you ask for?

well, except maybe wishing that i didn't have to work this coming sunday? huhu. sedih saya tau hari ahad kena bekerja. encik badar dan adibah boleh la claim ot. tapi saya? di mana hak saya sebagai seorang pekerja (bila kena bekerja hari ahad)? kenapa kami tak boleh claim ot? kenapa?

amar pulak has to work on saturday. lepaking is out of the question so that is why i took a leave on friday. to balik kampung and to be back on sunday morning nak hangout. benci. baru berangan nak lepak puas2 hari ahad dengan dia. sume salah y* m**** (nama rasanya mesti dirahsiakan)

when i found out about the extra work on sunday, rasa tak bestnya. you know i only manage to go through the hectic and tiring workloads in the office in the thoughts of weekend je. nak berehat and spend time dengan amar. nak makan nasi ganja (dah two weeks in a row ni. sabtu, ahad dan ahad lagi. memang mamak wanggey letak kas- kas ni). dah la baru berangan nak tengok transformers weekend ni. tak tengok lagi?? ketinggalan betul aku!

takpe. i'm gonna drag amar teman aku to work this sunday. boleh ye.. please please.. i promise i'll bring you something worthwhile.. ;P

1 ur say?:

w|cKa` said...

aku tau sapa y*m**** tu..
sentiasa terus membenci dia..