20100712

Misi hujung minggu sukses!! Oleh itu, tak mengapalah kalau aku terpaksa melepaskan peluang white water rafting kat Gopeng sedangkan aku dah lama teringin mengigau benda tu. Huhu

Misi itu sebenarnya misi wedding preparation. Hehe. Let's see what have I done so far.

Kad kahwin : Ordered. Tunggu feedback from the vendor.

Baju reception Taiping : Booked!! Finally after much consideration and hesitation aku ambil jugak the 1st baju yang aku suka dalam banyak-banyak baju yang disurvey. Ini kira macam baju 1st love. Bila tengok yang ni dah suka and terus tengok baju lain walau cantik jugak tapi takde hati. The only problem tak ambil awal-awal is because it's a wee bit pricey. Tapi Amar yang bantu aku buat keputusan. Mungkin sebab dah bosan tengok aku duduk muka buntu merenung baju tu lama-lama. Haha. I guess he knew I badly wanted it and terus cakap "Ok encik. Ambik jelah baju ni sekarang book". Dalam hati mesti kata "Ei.. pompuan ni. Kalo dah suka tu ambik jelaaa". Haha. Harga? Itu tolak belakang. Huhu.

Baju nikah : Dah hantar kat tailor dan dia kata akan siapkan before raya. Hopefuly cantik nanti. Risau harga je pulak ni. Hehe

Photographer : Still looking

Hantaran : Halfway done. Paling penting akan dapat jugak bag idaman hati!!

Pelamin, meja makan etc. : Akan book nanti. Dah tau mana yang nak. Tinggal nak book je

Phew. Macam dah banyak je aku buat kan kan? Yang lain kita kayuh pelan-pelan k. Bulan 12 macam lambat lagi kan? :)

3 ur say?:

Anonymous said...

Cik Mai,
Check this out...

http://www.deelapena.com/blog/?tag=malaysia-photographer

Anonymous said...

ni pun okay...

http://www.fotokahwin.com/

I hired them on my big day dan hasilnya.. pergh... lawa woo...

mysenoir said...

okies. thanks anon! nanti I pergi cekidaut both websites :)