20100714

Puan X: Cik Mai kenapa tak approve friend request saya kat Facebook? Kita nak tengok gambar dia

Cik Mai: Aaa? Urm.. Ar.. tunggula nanti kalau saya dapat hidayah atau ilham dalam mimpi baru saya approve. Hihi

Haha. Maaf. Polisi saya tak approve friend request dari rakan kerja seangkatan. Saya dan Anne yang memang baik kamceng tu pun dah sama sefahaman tak mo jadi kawan each other dalam Facebook. Berkawan dalam dunia sebenar sudah. Sebab ape ye? Entah. It feels weird and I personally think, I will feel restricted and no longer feel free in the Facebook world! Haha.

In fact, I no longer approve friend request from strangers. Walaupun privacy policy Facebook sekarang ni dah meragukan dan tak terjamin, kita buat jelah apa yang termampu kan nak protect kita punya account. Was thinking on doing a spring cleaning on my friend list, buang semua yang tak kenal tapi main approve je dulu tapi belum berkesempatan. Maybe later.

0 ur say?: