20090825

Hari ini sumpah Hari Malas Sedunia. Sumpah aku rasa malas sangat. Tiada alasan kenapa malas. Memang tiada alasan dan tidak perlu reka alasan kerana sememangnya malas. Walaupun ofis memang sejuk (alasan malas sebelum ini). Aku memang malas hari ini. Fullstop.

Malas. Malas. Malas.

Terasa nak berhenti kerja. I have said this countless time. Mostly to Amar but I think ini semua cakap sahaja. Sanggup ke aku nak berhenti kerja? Lepas susah payah going through all the process. Those 6 months of pure torture? Paling utama, mampu ke aku berhenti kerja?

Aku nak bekerja dan aku boleh suka bekerja tetapi bila semua terlampau banyak menyesakkan otak, kepala, fikiran etc di masa itu lah yang aku rasa nak baling sahaja semua fail-fail ini. As I have said before, I crack easily under pressure. Proven.

Rabu.. Rabu..

0 ur say?: