20090821

Just got back from lunch. Seperti biasa tadi aku pusing taman. Hah. Terasa macam aku ni some kind of pegawai penguasa pulak setiap Jumaat pergi pusing taman mencari pesalah-pesalah yang tak sembahyang Jumaat. Tapi taman tu memang on the way nak balik ofis pun.

Seperti biasa ada juga umat golongan tersebut tadi. Ada yang dating dengan awek. Ada sorang parking motor lepas tu tidur atas motor tu. Uhukuhuk. Sedihnya aku tengok.. Anyway, aku komen orang macam lah aku ni perfect sangat. Tapi, aku cuba sebaik-baiknya setiap hari untuk menunaikan segala yang wajib. And i admit yang sunat aku kadang-kadang je. Huuuu

Just to recap the movie i saw last night, which is

I Love You Beth Cooper

Tak perlu tengok la ye peeps. Tidak best. Memang ia hiburan yang boleh tengok-gelak kuat-kuat atas lawak yang mostly ada unsur lucah-tak perlu berfikir-relax je sandar tengok kind of movie. Ini hiburan yang macam American Pie, Superhero Movie dan angkatan seumpamanya yang aku tak berapa suka sangat. Gelak funny tapi tidak mendatangkan kepuasan macam kalau kita tengok 27 Dresses, Shopaholic Movie tu. Tapi this is the only choice semalam. Tapi kau-kau semua nak tengok pun tak kisah. Apa salahnya

0 ur say?: