20080211

hottt!!!

last week aku anta laptop aku kc makeup sket. upgrade kn ram jd 512. ye la. before ni 128 je. tolak memory utk graphic tggal la ciput 96. lembap siol. skg ni da pantas fast n furious a sket. hehee. so ari ni dgn xsabar aku tggu kedatangan en sabri bawak baby aku yg bleh dikatakan ala2 newborn ni la =) and the result was quite ok. ermm.. sbnanye more than ok lah kot. kepantasan terbukti perbezaan ngn dulu pny. n duit aku pasni akn terbang mlayang rm100+. hmph. xpela. no pain no gain. no money no talk. haha. trimas en sabri. jasamu dikenang! (xde diskaun ke?huhu)

dan oleh sbb lptop aku ni da maju sket, maka aku pn bleh la install sgale mak nenek application. hehe. dan hasilnya skg ni leh dgr hot fm kt opis! yay!! sbnanye lin yg bjaye figure out cara nk bkak gak hotfm (yg dlu pny da kne block. xremaja btol. hampeh sume nk block). so i followed suit n skg hari2 aku da lbeh hot n fly pagi n ptg. ceria la sket. xde a dok lyn lgu sm je dlm lptop. ampun webmaster, jgn block penemuan agong kami ini. haahha

td en sabri dtg ltak comp 'baru' kt blk aku. nape baru dgn tanda ' tu? sbb xde la baru sgt pon. monitor stok yg berat n besar xhengat pny. komp lm bos aku. dia da dpt yg baru pass la yg lm kt org bwh. huhu. tade maknenye nk dpt baru. slambe tn syed kt xde bajet. ceits! skg da de comp xpyh la usung laptop ari2. tp comp ni lmbap la plak. slack tol!

0 ur say?: