20080221

myse

hp aku da bengong. hp tu sndrik da bengong. memory kad pn da bengong. tatau bpe kali format da. uhuk2. jgn arr camni syg... aku tade duit g nk bli hp baru. act bengong2 pn bleh pakai lg. tp time dia bengong tu wat aku gle geram. nk je cmpk dan2 tu pastu beli baru

i vowed pasni klo aku de hp baru (tah ble la) aku akan jg elok2
1. aku xkan lg letak ko dlm helmet ms jln2 window shopg pastu slamber agkt helmet nk pakai smpai ko jatuh bedebuk ats jalan tar dan terkikis kulit bdn ko
2. aku xkan lg campak ko atas katil sampai ko tergolek jatuh atas lantai keras tu
3. aku xkan lg terlepas ko ms aku tgh berdiri. sian ko. mesti skt kn jatuh
4. aku xkan lg biar sis mai terpijak ko pasai aku letak ko mrate2 atas lantai hall
5. aku xkan lg tindih ko ms tdo or letak ko tepi bantal smpai ko jatuh lg ats lantai keras tu
6. aku xkan lg wat mcm2 bnd lain yg dianggap menganiaya ko. huhu

ampun syg. jgn la wat hal yek. behave!!

2 ur say?:

Anonymous said...

klakor r kamu nih. wat vowed ngan hp. ehehe.. 2 r. len kali jgn ganas2 layan syg u 2. dah tersentot smpai meragam yg bukan. u marah2 suruh die behave pun tak leh. nak kene gnti baru r tuh. dah sentot syg u tu smpai dah takmo khidmat ngan u lagik. ehehehe..

mysenoir said...

ye ah. trbrangan gk nk bli baru. sape xmo kn bnd baru. tp tula. angan2 je la. angan2 di bwh sedar. haha